Marknadsföring och kommunikation för alla.

Marknadsföreningen Umeå är en intresseförening och ett nätverk för alla i Umeå med omnejd som arbetar med, eller är intresserade av, marknadsföring och kommunikation.

Som medlem i föreningen får Du personliga inbjudningar till de aktiviteter och arrangemang som ordnas under året. Välkommen att bli medlem!

En förening för alla som brinner
för marknadsföring och kommunikation

Marknadsföreningen Umeå är en oberoende intresseförening och ett nätverk för alla i Umeå med omnejd som arbetar med, eller är intresserade av, marknadsföring och kommunikation. Student, egenföretagare eller anställd – Marknadsföreningen Umeå är öppen för alla som vill vara med!

Träffa likasinnade och bredda
ditt nätverk inom branschen

Marknadsföreningen Umeå ger en fantastisk möjlighet att vara med i ett nätverk tillsammans med andra marknadsförings- och kommunikationsintresserade. Marknadsföreningen Umeå arrangerar intressanta och aktuella föreläsningar/seminarier i form av ”Frukostklubben” och ”Lunchmötet”.

Vår styrelse

Här är de personer som driver Marknadsföreningen Umeå framåt!
Nils Paulson
Britta Näsman Fjellborg