Box 17
901 02 Umeå
AI gör dina mänskliga egenskaper än värdefullare
Vi har ett ansvar att verkligen försöka förstå hur vi kan agera för hantera svårigheter och fånga potentialen. När polariseringen ökar behöver företag hitta nya vägar för att skapa trovärdighet.
För att lära oss mer om detta har vi bjudit in Simon Beyer, som är Partner på Ingager, vilka hjälper några av världens största varumärken med att anpassa sig till digitalisering. Google och Philips är andra exempel där Simon arbetat. Simon har anlitats av Tesla, Google, NATO, BMW och Carlsberg för inspiration och utveckling. Boken "Den digitala omställningen - strategier och perspektiv" som Simon är författare till publiceras för några år sen och fick ett fint mottagande. I en värld som alltmer präglas av AI och automation är Simon övertygad om att vi behöver stärka vårt kontinuerliga lärande samt nyfikenhet.
Tid
31/5, kl. 07.45 - 09.15
Plats
P5, Väven (Storgatan 46)
Kostnad
Ingen kostnad för medlem i Marknadsföreningen Umeå. Den som ännu ej är medlem, betalar 195;- på plats, vilket då också inkluderar frukostbuffè