Box 17
901 02 Umeå

070-392 07 10

Frukostklubben 25 januari: Vad avgör om de kommer att gilla dig, lita på dig eller köpa av dig? Föreläsningen är FULLSATT!

Information

OBS! Föreläsningen är nu FULLSATT! Eventuella "återbudsplatser" kommer att släppas i den mån det uppstår några sådana. Intresseanmälan för dessa skickas till info@marknadsforeningenumea.se med kontaktuppgifter som namn, telefon och mejladress.

Det är frågor som förmodligen gäckat mänskligheten sedan urminnes tider.

Sällan har vi stenkoll på exakt vilka signaler vi sänder. Ändå är det just det som avgör om vi får jobbet, om kunden kommer att köpa och om den första dejten leder till (minst) en till.

I tv-sammanhang pratar man om att det är viktigt att programledare går genom rutan. Det är det för dig också. Du har en kort stund att gå vidare hos potentiella kunder, vänner, medarbetare och partners. När du presenterar, förhandlar eller pitchar. Att bli likead eller vald.

Frågorna är många: Vad är det som gör att vi gillar och känner förtroende för vissa personer? Varför väljer vi ett varumärke och inte ett annat? Hur kan en organisation skapa förtroende och engagemang?

Angela Ahola, doktor i psykologi, vet vad det är som styr våra val och beslut, ger oss inflytande och förutsättningar att påverka andra? En humor- och energifylld inspirationsföreläsning med många aha-upplevelser om några av våra viktigaste framgångsprinciper. En föreläsning baserad på neuropsykologi och socialpsykologi. Det sammanflätat med dagens kommunikationstrender, sociala mediabeteende och köpbeteendeforskning. Det är dags att ta fram en framtidsorganisation - ta första steget!

Mycket humor och en del allvar blandas med fascinerande vetenskapliga fakta om hur vi själva skapar rätt förutsättningar för en god relation. För alla som träffar kunder, medarbetare eller vill få ett trevligare klimat på arbetsplatsen, är det här den perfekta föreläsningen.

Ur innehållet

• Hur får du andra att gilla dig på 1 minut?

• De två viktigaste egenskaperna andra läser av hos dig

• Bästa digitala intrycket - vad krävs på nätet? • Såhär väcker du andras intresse

• Olika person - olika bemötande

• Går det att rädda ett dåligt intryck?

Om Angela

Angela Ahola är doktor i psykologi, inspirationsföreläsare, och författare till hyllade debutboken ’Konsten att göra intryck’. Angela är en av TOPP100 - Sveriges mest populära föreläsare 2018 och har nominerats till Stora Talarpriset 2018. Dessutom driver hon startup’en Tosify. Hon har gästat tv-program såsom Nyhetsmorgon i TV4, Gomorron Sverige i SVT, Finlands motsvarighet till ’Efterlyst’, Breaking News med Filip och Fredrik, etc. Samt intervjuats i DN, SvD, Veckans Affärer, mm.

Se gärna mer om Angela genom att klicka på följande länk:  https://youtu.be/8zEezCC5Frw

Detta arrangemang är ett samarbete mellan Marknadsföreningen Umeå och Visit Umeå: https://www.visitumea.se/sv

Jag vill boka en plats!

Eventet har redan ägt rum och du kan därför inte inte boka plats.